When everything is alright

Hejhopppp, jag är glad för det är fredag!
Veckans bästa dag, always!
Min skoldag består bara utav 3 lektioner men ändå slutar jag inte förrän klockan 4 :( Segt men ändå ganska okej. Sista lektionen är 3 timmars studiepass så det är riktigt chill måste jag säga.
Nu sitter jag i skolan en och en halv timma innan jag börjar.. :(  jobbigt, men jag ska inte klaga :D Något jag vill klaga på är vädret... usch! fy! blä! Det var sommar nyss, men nejdåå självklart skulle det försvinna lika snabbt igen -.- nu är det som höst, ruggigt, kallt och grått...
2011 året utan vår och en veckas sommar! wihoooo, nooooooooot!
jaja, som om det var en nyhet! Idag är det dessutom fredag den trettonde... otur! + att det är min namnsdag! shit, bra kombination! :D jaja nu ska jag dra miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig.

Ha en riktigt bra fredag, Adios!


Me and my friend Erik! coolt...


Min underbara och fina vän, Lovisa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0