purple ladyyyyyy

...En händelserik vecka...
Shit vad tiden går fort, den rinner iväg. Det är sommarlov snart! :D Det är bara 16 dagar kvar i skolan, eller något åt det hållet. Himla bra grej asså! :D Fast jag kommer sakna min underbarbara klass! Jag stormtrivs.
Det är bara onsdag och mitten av veckan men ändå är jag såååååhääääääär trött, skoj liksom! Fast inte så konstigt efter detta:

- Spanska redovisning
- Engelska Nationella Prov
- Testtagning med konståkningen
- Spanska Nationella Prov


Nu återstår bara massa träning, jobbande och en underbar och efterlängtad helg! Livet rullar på, jaaooo! :D
Nä nu ska jag stänga av datorn och även stänga av den underbara musik jag lyssnar på. Ha det så bra amigos, Hejdå!

Fin bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0