A summary of the last week

Jadu, vart ska jag börja? Jag är väldigt trött på mycket just nu! Fastän vi precis har haft lov så tror jag faktiskt inte att jag har varit så trött någonsin som jag har varit denna veckan. Det är riktigt sjukt! JAJA, vad har jag egentligen haft för mig? :) Min påsk blev till en mysig kväll med mina vänner, haft ganska mycket träning, jobbat och i tisdags hade jag musikal med min klass! Vi var riktigt grymma. Min klass är himla bra, finns inga bättre människor!

I fredags dog min farfar, det var riktigt hemskt! Han är och har alltid varit min förebild om man säger så! ;((( 11-04-29, en dag att minnas! <3 Men trots det fick jag en riktigt mysig kväll ändå. Efter skolan drog jag och mina underbara vänner in till Göteborg för att se på bio. Vi såg på "Limitless". Det var verkligen en riktigt bra film! Jag rekommenderar den starkt. Efter det drog vi hem till mig och hade det bra! :)) JAG GILLAR ER!<3

Idag har jag också varit med mina vänner eftersom de sov hos mig. Eller ja, sov gjorde vi knappt men ändå! :) Sedan drog jag iväg till jobbet för att jobba. Jag jobbar på hemmakväll för er som inte visste det. Riktigt grymt! Vad har jag gjort mer idag? JO! jag har väl gjort lite små saker och räknat matte -.- KUL?! Nej.. men sånt är man också tvungen till att göra. Morgondagen blir väl också mycket plugg för min del. Ska springa också, eftersom det är söndag.

Jag har även lite idé-torka. Ni personer som läser det här kan ju hjälpa mig att berätta vad ni vill läsa om?! :) Som om ni skulle bry er, men tjaa. haha! Jag tror jag ska dra mig nu eftersom jag inte sovit mycket inatt. Ha en riktigt grym söndag, pusshej!



Inga bilder är från helgen, slänger bara in några slumpvalda!



Förra sommaren. Vädret!

My eye any time.

Någon randomdag för en månad sedan, kanske?

Vid tågrälsen i vintras!

Kommentarer
Postat av: cissi :)

tack för tipsen om bloggar ! :)

2011-05-01 @ 12:46:09
URL: http://cissiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0