Bra start på lovet!

Igår hade jag en toppenbra dag i Göteborg med min fina vän Lovisa. Så galet nice! Sitta i hamnen och äta glass i strålande sol är verkligen inte fel! Fick med mig ett par smågrejer hem också. HELGRYM DAG!

Idag, riktigt tidigt på morgon, åkte jag upp till sommarstugan. Har vart där hela dagen och bara myyyyst. Sånt jag njuter utav! Känner att jag fått lite färg och fräknarna börjar kika fram ;D summer feeling!
Nu ikväll har jag varit hos min grymma vän Hannes! Film + chokladpudding + riktigt bra vänner = Åhhh så underbart :D Jag mår helbra nu!

Slänger in några fina bilder på min bästa vän! PUSS!


Kommentarer
Postat av: Frida

LJUST ett tag till :D Haha okej vi båda kanske ska bli lite bättre men du mest :) hahah ditt ketchupsfrö :D hahhaha :D pusss<3

2011-04-20 @ 13:20:34
URL: http://fridabergamn.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt katt <3

2011-04-20 @ 16:13:10
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Lovisafisa ifrån Pisa

Love love love love love love

2011-04-20 @ 22:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0