Himlen är blåååååå

Kan man tänka sig, jag skriver nu. Jag är riktigt dålig på att blogga! Jag har riktigt mycket att gör hela tiden, men nu slänger jag in ett "fint" och "konstigt" inlägg. Jag har haft en riktigt underbar helg. Fredagen blev till att vara hos min fina vän lovisa. På lördagen jobbade jag och träffade mina gamla vänner och myste, bäst! Igår var jag i stan med mamma och pappa och självklart kunde man inte komma därifrån utan att köpa något. Denna gången blev det nya träningskläder och skor! :D Jag tog mig även en springrunda i fontin, riktigt skönt! jag bara älskar känslan efteråt :D som sagt, EN RIKTIGT FIN HELG!

Jag måste bara säga att jag är så glad just nu för våren är här!
Har varit ute varje dag&natt och gått promenader denna helgen, så himla marvellous! jag vill bara skrika vårskriket nu!!!! HÖHÖ.

Nä nu ska jag dra mig bort från vårämnet. Just nu sitter jag i skolan och ska försöka göra lite nytta, men nää det går inte så bra. Börjar inte förrän halv tio egentligen men kan inte ta mig till skolan senare så det blir aldrig sovmorron för mig. Fast det är okej, jag gillar att ta det lungt och bara vara så det är hel great! :D Tror inte jag har så mycket annat att skriva.

Ha en kanondag, Pusshej från mig.



I like my new shoes!


Kommentarer
Postat av: FRIDA DEN BÄSTA

Hej du med dom snygga skorna!! Jag tycker personligen att du ska blogga mer så jag vet vad du håller på med på dagarna... Så att du inte håller på med något som jag inte vet om :O INTE OKEJ :D hahahah Pussssss din lila KOOO :D kärlek<3

2011-04-15 @ 10:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0