hem, ljuva hem

Helgen i några ord: grym, sorglig, riktigt rolig, kommer sakna.

Jag har haft en riktigt grym helg. Har varit i Stockholm på träningsläger, teamåkning. Det har varit förvånandsvärt roligt. Åkte buss med hela laget upp dit, direkt efter skolan i torsdags. Sedan har vi tränat massa timmar på fredag, lördag och söndag. I lördags var vi även i globen för att se "Stockholm on ice". Riktigt niiice! Det är något av det bästa jag vet, att kolla på proffsåkare när de åker, singel, par och team. De bästa åkarna i världen var det dessutom. HELBRA. fick även till mig några fina autografer med mig hem. HAHA, så fult att man kan vilja ha en namnteckning av en helt vanlig människa egentligen. jaja. Lägger väl upp bilder från helgen snart, när jag får tid vill säga. Nu ska jag slagga. Ha det grymt, pusssss

inga bilder från denna helgen, slumpvalda bilder.



Kommentarer
Postat av: julia

tack linn! saknar dig med! :)

2011-04-08 @ 19:09:12
URL: http://stylebyjuulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0